niedziela, 28 maja 2017

Kobiety i Schulz / Projekt Szpilki / Projekt Emeryty / Bukowno

Spotkało mnie bardzo miłe przyjęcie w Bibliotece Miejskiej w Bukownie. Zostałam zaproszona na spotkanie autorskie wokół mojej książki "Kobiety i Schulz". Byłam bardzo zestresowana, bo na widowni zasiadły bliskie mi osoby, ciocie, wujkowie, przyjaciele z dzieciństwa i nauczyciele, którzy znali mnie, gdy byłam małą dziewczynką.

Na szczęście stres szybko minął, a spotkanie okazało się być jednym z najlepszych w jakim brałam udział. Opowiadałam oczywiście o Brunonie Schulzu, którego postać na wiele ostatnich lat wytyczyła ścieżki moich działań. Opowiadałam o projekcie Szpilki, w którym zbierałam damskie buty z historiami i zamieniałam je na obiekty do czytania. Opowiadałam o fascynacji Tadeusza Kantora Schulzem i o mojej inspiracji tymi panami do stworzenia projektu Emeryty.

Nie będę się tu rozpisywać o projektach. Zapraszam na ich strony, gdzie można o nich poczytać:
PROJEKT SZPILKI www.projektszpilki.pl
PROJEKT EMERYTY www.projektszpilki.pl/emeryty

A poniżej kilka zdjęć z Biblioteki w Bukownie:









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz